top of page
  • Jakie są metody płatności?
    Na naszej stronie dostępna jest płatności dowolną kartą debetową, kartą kredytową, przelewem tradycyjnym, blikiem lub płatności za pobraniem.
  • Gdzie mam wpisać dane do faktury?
    Dane do faktury należy wpisać podczas uzupełniania danych formy płatności w sekcji "Płatność" następnie "Adres na fakturze"
  • Jak wykorzystać kupon rabatowy?
    Kod kuponu rabatowego należy wpisać po przejściu do koszyka w polu "Kod promocyjny". Kwota końcowa zostanie automatycznie pomniejszona o wartość kodu.
  • Jak anulować zamówienie?
    Jeśli z jakiegoś powodu chcesz anulować zamówienie jak najszybciej powiadom nas o tym pisząc na kontakt@na-chmurze.pl oraz podając numer swojego zamówienia.
  • Jak sprawdzić status mojego zamówienia?
    Po zalogowaniu w zakładce "Zamówienia" znajdziesz 2 rodzaje statusu: "Potwierdzone" - zamówienie zostało opłacone "Śledź zamówienie" - zamówienie zostało wysłane i możesz go śledzić przez stronę kuriera.
  • Kiedy otrzymam fakturę?
    Fakturę otrzymasz w dniu nadania Twojej przesyłki drogą elektroniczna na adres e-mail przypisany do zlecenia.
  • Jaka jest misja firmy?
    Nasza misja to dostarczanie wysokiej jakości, trwałej i ekologicznej pościeli, promując jednocześnie estetykę i świadome podejście do zakupów. Poprzez inicjatywy jak sadzenie drzewek, tworzymy społeczność, która aktywnie angażuje się w ochronę środowiska.
  • Jakie certyfikaty jakości posiadamy?
    Posiadamy certyfikaty jakości OEKO-TEX Standard 100, co gwarantuje transparentność i pewność dokonania odpowiedzialnego wyboru. Pościel jest farbowana zgodnie z certyfikatem Global Organic Textile Standard (GOTS).
  • Czy planujecie rozszerzenie oferty?
    Tak, planujemy rozszerzyć ofertę o nowe rozmiary pościeli, a także wprowadzić dodatkowe produkty, takie jak koce, poduszki dekoracyjne, świece, poszewki jedwabne na poduszki itp.
bottom of page