top of page
-
Jakie są metody płatności?Na naszej stronie dostępna jest płatności dowolną kartą debetową, kartą kredytową, przelewem tradycyjnym, blikiem lub płatności za pobraniem.
-
Gdzie mam wpisać dane do faktury?Dane do faktury należy wpisać podczas uzupełniania danych formy płatności w sekcji "Płatność" następnie "Adres na fakturze"
-
Jak wykorzystać kupon rabatowy?Kod kuponu rabatowego należy wpisać po przejściu do koszyka w polu "Kod promocyjny". Kwota końcowa zostanie automatycznie pomniejszona o wartość kodu.
-
Jak anulować zamówienie?Jeśli z jakiegoś powodu chcesz anulować zamówienie jak najszybciej powiadom nas o tym pisząc na kontakt@na-chmurze.pl oraz podając numer swojego zamówienia.
-
Jak sprawdzić status mojego zamówienia?Po zalogowaniu w zakładce "Zamówienia" znajdziesz 2 rodzaje statusu: "Potwierdzone" - zamówienie zostało opłacone "Śledź zamówienie" - zamówienie zostało wysłane i możesz go śledzić przez stronę kuriera.
-
Kiedy otrzymam fakturę?Fakturę otrzymasz w dniu nadania Twojej przesyłki drogą elektroniczna na adres e-mail przypisany do zlecenia.
-
Jaka jest misja firmy?Nasza misja to dostarczanie wysokiej jakości, trwałej i ekologicznej pościeli, promując jednocześnie estetykę i świadome podejście do zakupów. Poprzez inicjatywy jak sadzenie drzewek, tworzymy społeczność, która aktywnie angażuje się w ochronę środowiska.
-
Jakie certyfikaty jakości posiadamy?Posiadamy certyfikaty jakości OEKO-TEX Standard 100, co gwarantuje transparentność i pewność dokonania odpowiedzialnego wyboru. Pościel jest farbowana zgodnie z certyfikatem Global Organic Textile Standard (GOTS).
-
Czy planujecie rozszerzenie oferty?Tak, planujemy rozszerzyć ofertę o nowe rozmiary pościeli, a także wprowadzić dodatkowe produkty, takie jak koce, poduszki dekoracyjne, świece, poszewki jedwabne na poduszki itp.
bottom of page